Spambox

Äntligen har Mozilla godkänt mitt spambox plugin. Jag håller redan på att jobba med en ny version av detta firefox tillägg, bland annat kommer man kunna styra över hur länge man vill att den temporära e-postadressen skall skicka vidare mejl. Här är några andra saker som kommer rättas till i nästa version

  • Språkstöd
  • Spara e-postadress
  •  Tidsbestämming av vidarebefodring

Lämna gärna kommentarer om ni har fler förslag. Ni hittar en användar guide här

Om firefoxexstensions

Här samlar jag mina favorit plugin till webbläsarenfirefox.
Det här inlägget postades i firefox, spam. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Spambox

  1. Pontus skriver:

    Känner du till någon lista över svensk-utvecklade add-ons? Vore kul att se, man har ju stött på några den senaste tiden…😉

  2. Hej! Tyvärr har jag inte sett en sådan lista… Lycka till och om du hittar en, tipsa mig🙂

  3. Ping: Problem med spambox « Firefox tillägg - utvalda extensions

Kommentera

