Firefox uppdateringen 3.02 raderar lösenord

Nu har två av mina datorer med webbläsaren firefox uppdaterats till version 3.02, detta har lett till att alla mina lösenord som jag sparat med hjälp av den inbyggda passwordmanager har raderats.
Igår gjorde jag en backup av min profil, men när jag idag efter autouppdateringen skulle återställa lösenorden så gick det inte.

Jag har rapporterat detta problem i Bugzilla

Om firefoxexstensions

Här samlar jag mina favorit plugin till webbläsarenfirefox.
Det här inlägget postades i firefox. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Firefox uppdateringen 3.02 raderar lösenord

  1. Ping: Lösningen är på väg FF 3.03 « Firefox tillägg - utvalda extensions

Kommentera

